Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.03.2017. 09:35
(HR) (izmjena) Nabavka tonera, traka, cartridgea za kopirne strojeve, faks aparate i pisače za godišnje potrebe
Hrvatska-Zagreb: Patrone s tonerom
2017/S 058-108937
HP – Hrvatska pošta d. d., 87311810356, Jurišićeva 13, Ured za javnu nabavu, Na pažnju (osoba za kontakt): Martina Juričić, Zagreb 10000, Hrvatska. Telefon: +385 14981079. Telefaks: +385 14981295. E-pošta: info.javnanabava@posta.hr
(Dodatak Službenom listu Europske unije, 31.12.2016, 2016/S 253-466839)
Predmet:
CPV:30125100
Patrone s tonerom
Umjesto:
III.2.4) Podaci o rezerviranim ugovorima:
—.
—.
III.3.1) Podaci o određenoj profesiji:
—.
III.3.2) Osobe odgovorne za izvršenje usluge:
—.
IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje:
8.2.2017 (12:00)
IV.3.7) Uvjeti za javno otvaranje ponuda:
8.2.2017 (12:00)
Glasi:
III.2.4) Podaci o rezerviranim ugovorima:
Ugovor je rezerviran za zaštitne radionice: Ne.
Izvršenje ugovora rezervirano u kontekstu zaštićenog programa zapošljavanja: Ne.
III.3.1) Podaci o određenoj profesiji:
Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: Ne.
III.3.2) Osobe odgovorne za izvršenje usluge:
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: Ne.
IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje:
19.4.2017 (12:00)
IV.3.7) Uvjeti za javno otvaranje ponuda:
19.4.2017 (12:00)
Ostali dodatni podaci
Informacije koje treba ispraviti ili dodati u odnosnoj dokumentaciji za nadmetanje.
Molimo da za dodatne informacije pogledate dokumentaciju za nadmetanje.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ECOTON d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
Unibans d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 71000 Sarajevo
-
IC ŠTAMPARIJA MOSTAR d.o.o. Mostar - Karadžozbegova br. 1 88104 Mostar
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
Emado d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 112 71000 Sarajevo